Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
1. W terminie 14 dni od momentu odebrania zakupionego towaru, Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
2. Prawo odstąpienia od umowy Konsument może zrealizować poprzez przesłanie na adres oddziału w którym zostało zrealizowane zamówienie, formularza odstąpienia od umowy. Formularz znajduje się w sekcji dokumenty do pobrania.
3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14 dni od momentu otrzymania towaru.
4. Konsument, który zrealizował prawo odstąpienia od umowy sprzedaży powinien odesłać towar na adres oddziału, w którym zostało zrealizowane zamówienie, niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym GPSTRACE został poinformowany o odstąpieniu od umowy. Dane teleadresowe oddziałów określone są na stronie Kontakt.
5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży.
6. W czasie do dwóch tygodni po otrzymaniu zwrotu przelejemy pieniądze na wskazane przez Konsumenta konto bankowe i zgodnie z wskazanymi przez Konsumenta danymi. Do momentu otrzymania pieniędzy prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki.
7. Jeżeli przy zamawianiu towaru Konsument wybrał sposób dostarczenia zakupionego towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez „GPSTRACE” – „GPSTRACE” nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego towaru.
9. Szczegółowe pouczenie o prawie odstąpienia od umowy znajduje się w sekcji dokumenty do pobrania.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Formularz prosimy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży.
ODSTĄPIENIA OD UMOWY – POUCZENIE
Informacje prawne dotyczące prawa odstąpienia od umowy.
1. "GPSTRACE" rozpatruje każdą reklamację niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
2. Adresem, na który należy przesyłać reklamacje jest:
GPSTRACE WROCŁAW
1. "GPSTRACE" rozpatruje każdą reklamację niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od jej otrzymania.
2. Adresem, na który należy przesyłać reklamacje jest:
3. W celu realizacji uprawnień wynikających z wadliwego towaru, Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnego poniżej.
4. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
Formularz prosimy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży.
Maycom Marta Wasilewska
Infolinia: +48 668 262 260
e-mail: info@gpstrace.pl
GPSTRACE WROCŁAW
Pomoc techniczna: support@gpstrace.pl
ul. Ślężna 146, 53-111 Wrocław
Numer NIP 8992503463
Numer REGON 022405027