Stosujemy pliki Cookie i pliki sesyjne przeglądarki w celach statystycznych i marketingowych. Korzystając z serwisu gpstrace.pl, wyrażasz zgodę na ich stosowanie. Pliki możesz usunąć i blokować w ustawieniach przeglądarki. Czytaj więcej o polityce plików cookies i prywatności. zamknij
  • 08.11.2017

    W dniu 08.11.2017 nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu

  • 21.09.2017

    Informujemy, że w dniu 21 Września 2017 w godzinach przedpołudniowych, zostały zaobserwowane problemy techniczne operatora Orange. Awaria dotknęła klientów Orange w całej Polsce. Przez awarię operatora część urządzeń może nie działać prawidłowo..

  • 20.03.2017

    Informujemy, że w dniu 21 Marca 2017, w godzinach od 10:00 do 15:00, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne łączy - w związku z tym faktem część usług może być niedostępna.

  • 10.01.2017

    W Informujemy, że od dnia 10.01.2017 archiwum tras dla wszystkich kont przechowywane 6 miesięcy.

  • 07.01.2017

    W dniu 07.01.2016 nastąpiła awaria sieci energetycznej u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

  • 22.12.2016

    W dniu 22.12.2016 nastąpiła awaria sieci teleinformatycznej, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad rozwiązaniem problemu.

  • 02.11.2016

    Informujemy, że w dniu 2 Listopada 2016 w godzinach przedpołudniowych, zostały zaobserwowane problemy techniczne operatora Orange. Awaria dotknęła klientów Orange w całej Polsce. Przez awarię operatora część urządzeń może nie działać prawidłowo.

  • 18.10.2016

    W dniu 17.08.2016 miała miejsce awaria terminala SMS na serwerze 2 GPS. Awaria została już usunięta, usługa działa już prawidłowo

  • 09.08.2016

    W dniu 10.08.2016 będą przeprowadzane prace modernizacyjne sieci elektrycznej co może powodować chwilowe zaniki działania usługi.

  • 02.08.2016

    W dniu 02.08.2016 nastąpiła awaria sieci teleinformatycznej, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad rozwiązaniem problemu.

  • 25.07.2016

    Informujemy, że od dnia 25 lipca 2016 w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 904) wszystkie karty PrePaid dostarczane razem z urządzeniami muszą zostać zarejestrowane przez użytkownika. Brak rejestracji karty uniemożliwia aktywację karty i jej użycie.

    Ustawa wprowadza obowiązek weryfikacji i rejestracji przez Operatora danych abonenta danych takich jak imię, nazwisko, PESEL lub typ, seria i numer dokumentu tożsamości. W przypadku abonentów niebędących osobami fizycznymi nazwę oraz numer NIP, REGON, lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym rejestrze.

    Klienci zawierający umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych (użycie dostarczonej nie aktywowanej karty) z Operatorem od dnia 25 lipca 2016 r. są zobowiązani do dokonania rejestracji powyższych danych oraz ich weryfikacji na podstawie dokumentu potwierdzającego tożsamość przed zawarciem umowy i rozpoczęciem korzystania z usług.

    Osoby, które korzystają z kart PrePaid aktywowanych przed dniem 25 lipca 2016 r. zobowiązani są do rejestracji najpóźniej do dnia 1 lutego 2017 r. Niedokonanie rejestracji powyższych danych będzie skutkowało całkowitym wyłączeniem świadczenia usług z dniem 2 lutego 2017 r.

  • 07.07.2016

    Informujemy, że w dniu 7 Lipca 2016 w godzinach popołudniowych, zostały zaobserwowane problemy techniczne operatora Orange. Awaria dotknęła klientów Orange w całej Polsce. Przez awarię operatora część urządzeń może nie działać prawidłowo.

  • 16.11.2015

    Informujemy, że w dniach 17 oraz 18 Listopada 2015, w godzinach od 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne na serwerach DNS – w związku z tym faktem część usług może być niedostępna.

  • 12.11.2015

    Informujemy, że w dniach 13 oraz 14 Listopada 2015, w godzinach od 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług może być niedostępna.

  • 05.07.2015

    Informujemy, że w dniu 8 Lipca 2015, w godzinach od 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.

  • 24.06.2015

    Informujemy, że w dniu 27 Czerwca 2015, w godzinach 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.

  • 06.05.2015

    Informujemy, że z dniu 12 Maja 2015 na 13 maja, w godzinach nocnych, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne na serwerach DNS- w związku z tym faktem mogą występować problemy z dostępem do strony jak i panelu.

  • 06.02.2015

    Informujemy, że w dniu 07 Lutego 2015, w godzinach 23:00 do 01:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.

  • 04.02.2015

    Od dnia 04.02.2015 do 05.02.2015 trwały ataki na serwery Gpstrace, czego skutkiem były trudności z dostępem do usług.

  • 04.11.2014 – Orange

    W dniu 04.11.2014 nastąpiła awaria sieci teleinformatycznej sieci Orange, wskutek czego mogą powstać problemy z widocznością urządzeń GPS. Operator pracuje nad rozwiązaniem problemu.

  • 06.10.2014 - Awaria

    Informujemy, że w godzinach porannych dnia 6 października 2014, miała miejsce awaria łączy teleinformatycznych, w skutek czego cześć osób nie mogła się zalogować do systemu. Awaria została już usunięta. Za wszystkie niedogodności przepraszamy.

  • 10.09.2014 - Planowane prace administracyjne

    Informujemy, że w dniu 10 września 2014, w godzinach 23:00 – 01:00, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.