Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
W dniu 13 lipca 2023 około 10:40 nastąpiła awaria w datacenter w którym znajdują się serwery GPSTrace. Obecnie mogą występować problemy z dostępem do serwer I, problemy nie dotyczą serwera 2.
W dniu 6 grudnia 2022 w godzinach 00:00 do 07:00 serwer II nie będzie dostępny. Niedostępność jest spowodowana z konieczności przeprowadzenia niezbędnych prac modernizacyjnych sieci operatora dostarczającego łącza do GPSTrace
W dniach 12 oraz 13 Września 2022 mogą występować przerwy w dostępie do serwera II. Przerwy nie będą większe niż 30-60 min.
W dniach 16 oraz 17 Września 2021 mogą występować przerwy w dostępie do serwera II. Przerwy nie będą większe niż 30 min.
W dniu 11.05.2021 w godzinach porannych nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne. Sytuacja na ten moment jest opanowana
W dniu 06.01.2021 w godzinach porannych nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne. Sytuacja na ten moment jest opanowana
W dniu 14.06.2020 w godzinach porannych nastąpiła awaria u operatora obsługującego terminal SMS. Przez co część powiadomień, nie docierała do odbiorców. Awaria została już usunięta
W dniu 28.02.2020 między godziną 10, a godziną 19 planowane są prace konserwacyjne u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne. Skutkiem tych prac mogą być przerwy w dostępie do serwerów GPSTrace.
W dniu 20.01.2020 w godzinach nocnych nastąpił atak DDOS na serwery GPSTrace. Mogło to powodować problemy z dostępem do usług. Sytuacja na ten moment jest opanowana.
W dniu 17.09.2018 w godzinach porannych nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne. Planowane usunięcie awarii do godzina 15:00.
W dniu 07.03.2019 w godzinach porannych nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne. Awaria została już usunięta godzina 14:00.
W dniu 07.03.2018 w godzinach porannych nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu. Usunięcie awarii planowane jest do godziny 15.
W dniu 16.12.2018 w godzinach 15-16 nastąpiła awaria u operatorów dostarczających łączą teleinformatyczne, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu. Usunięcie awarii planowane jest do godziny 22.
W dniu 18.11.2018 w godzinach porannych nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu. Usunięcie awarii planowane jest do godziny 12.
W dniu 01.02.2018 w godzinach 8 - 11, będą przeprowadzane prace modernizacyjne serwera co może powodować przerwy w działaniu usługi.
W dniu 17.01.2018 w godzinach 19 - 23, będą przeprowadzane prace modernizacyjne serwera co może powodować chwilowe przerwy w działaniu usługi.
Serwery GPSTRACE w dniu 11.12 uległ awarii, na obecną chwilę większość usług została już przywrócona. Za niedogodności przepraszamy.
Serwery GPSTRACE uległy awarii i usługi są niedostępne. Przepraszamy. Obecnie trwają prace nad przywróceniem usług.
W dniu 08.11.2017 nastąpiła awaria u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu
Informujemy, że w dniu 21 Września 2017 w godzinach przedpołudniowych, zostały zaobserwowane problemy techniczne operatora Orange. Awaria dotknęła klientów Orange w całej Polsce. Przez awarię operatora część urządzeń może nie działać prawidłowo..
Informujemy, że w dniu 21 Marca 2017, w godzinach od 10:00 do 15:00, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne łączy - w związku z tym faktem część usług może być niedostępna.
W Informujemy, że od dnia 10.01.2017 archiwum tras dla wszystkich kont przechowywane 6 miesięcy.
W dniu 07.01.2016 nastąpiła awaria sieci energetycznej u operatora dostarczającego łącza teleinformatyczne, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
W dniu 22.12.2016 nastąpiła awaria sieci teleinformatycznej, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad rozwiązaniem problemu.
Informujemy, że w dniu 2 Listopada 2016 w godzinach przedpołudniowych, zostały zaobserwowane problemy techniczne operatora Orange. Awaria dotknęła klientów Orange w całej Polsce. Przez awarię operatora część urządzeń może nie działać prawidłowo.
W dniu 17.08.2016 miała miejsce awaria terminala SMS na serwerze 2 GPS. Awaria została już usunięta, usługa działa już prawidłowo
W dniu 10.08.2016 będą przeprowadzane prace modernizacyjne sieci elektrycznej co może powodować chwilowe zaniki działania usługi.
W dniu 02.08.2016 nastąpiła awaria sieci teleinformatycznej, wskutek czego mogą powstać problemy z dostępem do usługi. Dostawcy usług pracują nad rozwiązaniem problemu.
Informujemy, że od dnia 25 lipca 2016 w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 904) wszystkie karty PrePaid dostarczane razem z urządzeniami muszą zostać zarejestrowane przez użytkownika. Brak rejestracji karty uniemożliwia aktywację karty i jej użycie.
Ustawa wprowadza obowiązek weryfikacji i rejestracji przez Operatora danych abonenta danych takich jak imię, nazwisko, PESEL lub typ, seria i numer dokumentu tożsamości. W przypadku abonentów niebędących osobami fizycznymi nazwę oraz numer NIP, REGON, lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym rejestrze.
Klienci zawierający umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych (użycie dostarczonej nie aktywowanej karty) z Operatorem od dnia 25 lipca 2016 r. są zobowiązani do dokonania rejestracji powyższych danych oraz ich weryfikacji na podstawie dokumentu potwierdzającego tożsamość przed zawarciem umowy i rozpoczęciem korzystania z usług.
Osoby, które korzystają z kart PrePaid aktywowanych przed dniem 25 lipca 2016 r. zobowiązani są do rejestracji najpóźniej do dnia 1 lutego 2017 r. Niedokonanie rejestracji powyższych danych będzie skutkowało całkowitym wyłączeniem świadczenia usług z dniem 2 lutego 2017 r.
Informujemy, że w dniu 7 Lipca 2016 w godzinach popołudniowych, zostały zaobserwowane problemy techniczne operatora Orange. Awaria dotknęła klientów Orange w całej Polsce. Przez awarię operatora część urządzeń może nie działać prawidłowo.
Informujemy, że w dniach 17 oraz 18 Listopada 2015, w godzinach od 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne na serwerach DNS – w związku z tym faktem część usług może być niedostępna.
Informujemy, że w dniach 13 oraz 14 Listopada 2015, w godzinach od 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług może być niedostępna.
Informujemy, że w dniu 8 Lipca 2015, w godzinach od 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.
Informujemy, że w dniu 27 Czerwca 2015, w godzinach 22:00 do 03:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.
Informujemy, że z dniu 12 Maja 2015 na 13 maja, w godzinach nocnych, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne na serwerach DNS- w związku z tym faktem mogą występować problemy z dostępem do strony jak i panelu.
Informujemy, że w dniu 07 Lutego 2015, w godzinach 23:00 do 01:00 dnia następnego, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.
Od dnia 04.02.2015 do 05.02.2015 trwały ataki na serwery Gpstrace, czego skutkiem były trudności z dostępem do usług.
W dniu 04.11.2014 nastąpiła awaria sieci teleinformatycznej sieci Orange, wskutek czego mogą powstać problemy z widocznością urządzeń GPS. Operator pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Informujemy, że w godzinach porannych dnia 6 października 2014, miała miejsce awaria łączy teleinformatycznych, w skutek czego cześć osób nie mogła się zalogować do systemu. Awaria została już usunięta. Za wszystkie niedogodności przepraszamy.
Informujemy, że w dniu 10 września 2014, w godzinach 23:00 – 01:00, będą prowadzone prace techniczne oraz konserwacyjne – w związku z tym faktem część usług nie będzie dostępna.